Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~madlen90 | użytkownik

imię i nazwisko adres zarejestrowany07.04.2007 @21:33:29 ostatnio na stronie24.10.2009 @23:29:02



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty0 komentarze83 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Mela14    23.12.2007 @19:02:29
Gdy pierwsza gwiazdka błyśnie na niebie,
Święty Mikołaj przybędzie do Ciebie.
Powspominacie dawne czasy,
popróbujecie świąteczne frykasy.
A potem odjedzie, skryje go mrok
- lecz Ty się nie martw, bo wróci za rok!
Wesołych Świąt

zyczy: Pam
~cotti    21.08.2007 @20:39:59
no to niezłego masz psora jak się domyślam - muzyki?
+anako    26.07.2007 @15:04:13
nie ma co gustować, mnie chodzi o poziom zdjęcia ; )
na Digarcie trzeba się niestety trochę bardziej wysilić.
pozdrawiam
_______
http://www.anako.pl - moje portfolio
http://anako-art.deviantart.com - mój deviantART
https://www.facebook.com/anako.art - mój page na Facebooku
~Shirall    18.07.2007 @17:00:16
dzięki
_______
In the eye of the storm...
You can see the lonely dove!
~Mela14    16.07.2007 @17:28:17
hehe...no ma troche kuku ale jest za to bardzo miekka w jezdzie thx
~kirst88    16.07.2007 @15:30:13
Pozdrawiam i zapraszam do mojej galerii
_______
"Żyj tak aby znajomym zrobiło się nudno gdy umrzesz" (J. Tuwim)
Zapraszam: http://www.mlynarczyk.org.pl
~Mela14    15.07.2007 @21:34:03
thx
~Gonzalez    13.07.2007 @16:33:19
dobrze że tylko przypomina bo to ja jestem :P
_______
Przepraszam z moje ostatnie nieocenianie was

moje alter ego ---> http://joserodruigez.digart.pl
~Kiolka    13.07.2007 @16:30:14
odpowiedz wysłana "wiadomością prywatną" :PP
_______
dópa !
~Kiolka    13.07.2007 @16:22:39
a ty w katowicach mieszkasz.oo... dopiero teraz przeczytalam ja w chorzowie ;]
_______
dópa !
~Kiolka    13.07.2007 @16:13:54
aha to w sumie głupio no bo digart jest m.in po to zeby sie uczyc i nie wszystko co komus nie wyszlo musza usuwac ;| eh.
_______
dópa !
~Gonzalez    13.07.2007 @14:52:01
znaczy wszystko rozmyte
_______
Przepraszam z moje ostatnie nieocenianie was

moje alter ego ---> http://joserodruigez.digart.pl
~Gonzalez    13.07.2007 @14:51:45
moroczność to się potem dorabia w komputerze ;] a światło musi być a jak jest mało światła to długi czas ustawić tylko że przy ruchomych obiektach takich jak człowiek (nie ma szans żeby trwał w totalnym bezruchu) wyjdzie straszny efekt
_______
Przepraszam z moje ostatnie nieocenianie was

moje alter ego ---> http://joserodruigez.digart.pl
~Kiolka    13.07.2007 @12:46:53
a gdzie to twoje zdjecie? bo to twoje bylo prawda?
_______
dópa !
~Kiolka    12.07.2007 @22:11:52
ok dzieki za obserwacje :D
_______
dópa !
~Mela14    12.07.2007 @22:09:06
kazdy by mogl sobie cyknac byle jakie foto i obribc w photoshope!! ale kazdy dodaje prawa autorskie albo ramki a nie inne duperelelece paa*:
~Mela14    12.07.2007 @22:08:07
sztuka nie polega n photoshopie tylko na tym co potrafisz
~Mela14    12.07.2007 @22:07:33
ale to nie chodzi o to ze o w photoshopie obrobisz foto ze dodasz ostrosci i roznych rzeczy to chodzi o Ciebie jak Ty robisz to foto!! a nie jakis photoshop
~Mela14    12.07.2007 @21:58:27
nom jest nie ostreale juz nie chcialam Ci pisac tego w komieale takie tez jest fajnejak by jeszcze zmienc kolorek na b&w albo n jakis taki wyblakly byl by fajny portrecic:D
~Mela14    12.07.2007 @21:51:56
bo nie wiedzialam co tam napisac wiec napisalam hmm...:P:P
~Mela14    12.07.2007 @20:40:55
HEHE...jeszcze pare koni mi zostalo ale nie dlugo beda inne:D:D
~Kiolka    12.07.2007 @20:09:50
i poobserwuje jesli mozna
_______
dópa !
~Kiolka    12.07.2007 @20:04:58
kelnerzy nie rozumieja ze dla sztuki trzeba od czasu do czasu zrobic wioche w kawiarni/restauracji :PP ale fakt ze nie trzeba sie za bardzo poswiecac np. nie trzeba gasic swieczki :P
_______
dópa !
~Kiolka    12.07.2007 @19:59:31
aha :PP no fakt kojarzy sie z domem u pradziadka. tak wyglada no i wyobrazam sobie jakby sie kelnerki patrzyly jakbys zgasila siweczke i zrobila zdjecie a potem zawolala kogos by ja znowu oswiecil
_______
dópa !
~Mela14    12.07.2007 @19:51:52
mam nadzieje ze mnie za szkokujesz?:D:D:
1 2 Następna strona
rozwój użytkownika (satysfakcja)
Ten użytkownik nie ma żadnych digartów

obserwowana przez
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt